Poslat e-mailem

Zpráva byla odeslána. Děkujeme za Váš zájem.
Poslat další.
Kontakt:
E-mail příjemce:   
Text zprávy:

Telekomunikační audit


Optimální telekomunikační infrastruktura pomůže udržet konkurenceschopnost zvýšením efektivity a snížením nákladů na telekomunikační služby, které bývají v rozmezí 2-6% nákladů podniku.

K tomu, aby bylo možné úspěšně a účinně snížit náklady na telekomunikační služby, popřípadě zvýšit efektivitu jejich optimálním využitím, je nezbytné popsat aktivity podniku a strukturu vynakládaných nákladů na telekomunikační služby.


Mezi primární telekomunikační náklady řadíme platby za služby provozovatelům telekomunikačních služeb. Zejména jde o:

  • pevné hlasové a datové služby 
  • mobilní hlasové a datové služby 
  • hostingové služby (domény, e-maily, servery)

 

Sekundární telekomunikační náklady jsou platby za pořízení a údržbu zařízení a software přímo související s poskytováním telekomunikačních služeb. Analyzujeme současný stav používaných technologií. Zejména jde o:

  • koncová zařízení (mobilní a pevné telefony, smartphony, MDA, PDA, GSM brány, VoIP brány, VoIP telefony, ...) 
  • počítačové vybavení (PC, notebooky, servery) 
  • softwarové vybavení (klientský poštovní software, serverová řešení, CRM software, ...)


Ze zkušeností je prakticky garantovatelná úspora 10% z celkového objemu telekomunikačních nákladů.



Potřebujete poradit? Mám zájem… F.A.Q.

 

Bezpečnost - GiTy

Více o ocenění